Contact
Heeft u een vraag of een opmerking? stuur ons een berichtje via de aangeven email, of laat een berichtje achter via de site. En we proberen binnen 2 werkdagen terug te reageren. Het retourbeleid en veel gestelde vragen vind u op deze pagina.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Nee, momenteel hebben wij nog geen fysieke winkel dus ophalen is niet mogelijk.
__________________________________________________________________________________________________________________________
Waarom is de Cardmarket naam anders dan de webshop?
Momenteel zijn wij nog in overgang van particuliere verkoper naar professionele verkoper, als dat afgerond is kan de Cardmarket naam veranderd worden naar ''De Gouden Geit''.
___________________________________________________________________________________________________________________________
Waarom zie ik geen KvK nummer?
Bij een Kleine onderneming is een KvK nummer niet verplicht, en daarom wordt er ook geen BTW gerekend.
____________________________________________________________________________________________________________________________
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Uw bestelling wordt binnen 2 werkdagen verzonden met PostNL en DHL.
___________________________________________________________________________________________________________________________
Hoeveel betaal mogelijkheden zijn er?
We zijn druk bezig om meerdere betaal mogelijkheden toe te voegen, tot zover kunt u alleen nog gebruik maken van PayPal en bank overschrijving.
______________________________________________________________
Veel gestelde vragen
Retourbeleid
Wilt u een product retour sturen, dit zijn de criteria waaraan het moet voldoen om in aanmerking te komen. U kunt kiezen voor uw geld terug, of voor een vervangend product indien mogelijk.
- De originele verpakking van het geleverde product is ongeopend en/of niet beschadigd
- Retourneren kan binnen 14 dagen na de aankoop van het product
- Retoubeleid geld niet voor de singles (losse kaarten)
- Als uw pakket kwijt raakt door de postdienst kunnen wij u alleen geld terug aanbieden
Retourneren is gratis en wordt door ons geregeld, u hoeft alleen het product stevig in een doos te verpakken en naar het postkantoor te brengen.